Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Σύνολο αποτελεσμάτων: 342, εμφανίζονται 1 - 10
Αποτελέσματα ανά σελίδα:  10  25  50  100
Ταξινόμηση ανά: Ημερομηνία · Επισκέψεις · Τίτλο
1 Ambient media adversting :σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών
Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ.,
Η πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό έχει προκαλέσει την ανάπτυξη από μέρους του, μηχανισμών αντίστασης σε αυτά ταμηνύματα. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτ...
2 Balanced scorecard :θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στη λιμενική βιομηχανία
Κλεφτάκης, Δημήτριος Α.,
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την ανάγκη των επιχειρήσεων να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά συστήματα μέτρησης της απόδοσής τους και να προσανατολιστούν σε νέες μεθοδολογίες και πρακ...
2008-02-06
3 Bancassurance στην Ελλάδα. = Bancassurance in Greece.
Ψαρογιάννη, Βασιλική,
Τις τελευταίες δεκαετίες ο θεσμός του bancassurance αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στον τραπεζικό ασφαλιστικό τομέα Λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης που επικρατεί τα τελευταία χρ...
4 Business incubators : from theory to practice
Τριανταφυλλοπούλου, Xριστίνα,
This thesis is a theoretical and practical approach of the incubation process in Greece. It is structured in parts in order to examine all the different components of the concept of incubation. The st...
2007-05-22
5 Cultivating service brand equity&brand revitalization : case study:χρυσός οδηγός
Σικαλιά, Σταυρούλα,
Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στην εταιρεία παροχής πληροφοριών ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΤΥΠΗ&ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Α.Ε και στις μεθόδους που επιλέχθηκαν ώστε η εταιρεία να βελτιώσει τα προ...
6 Customer relationship management :στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια και τα οφέλη του CRM στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική του διάσταση. Παρατίθενται προτάσεις και εργα...
7 E-bankingκαι συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου
Γκάτσου, Αργυρώ,
Σε εκατομμύρια ανέρχεται πλέον ο αριθμός των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα που αποτελούν μέλη της παγκόσμιας κοινωνίας του Internet. Το Διαδίκτυοείναι ένα παγκόσμιο μέσο επικοινω...
8 E-commerce&e-strategy :εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου στη δραστηριότητα δυο μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων: Procter&Gambleκαι Unilever
Τσακρακίδου, Γεωργία Η.,
Στο πλαίσιο της πραγματικής επανάστασης που έχουν προκαλέσει οι ραγδαίες εξελίξεις στο τομέα της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, το ευρύτερο οικονομικό καιεπιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται...
2007-11-26
9 Franchising :η παρουσία του στην Ελλάδα
Χουλιάρα, Νεκταρία,
Ο θεσμός της δικαιόχρησης βασίζεται σε μια σύμβαση συνεργασίας μεταξύ δύο επιχειρήσεων και διακρίνεται από συγγενείς μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας όπωςη εμπορική αντιπροσωπεία ή ο εξουσιοδοτημ...
2007-06-21
10 Franchisingκαι οικονομική κρίση. Πως μπορεί να εξελιχθεί μια νέα επιχειρηματική ιδέα μέσω franchising
Καπογιάννη, Κατερίνα - Δέσποινα Μ.,
Η συγκεκριμένη έρευνα, αρχικά, στοχεύει να αναλύσει τον όρο του franchising, την ιστορική εξέλιξη του καθώς και τη νομοθεσία γύρω από τον όρο αυτό. Πριν από μερικά χρόνια,όταν το franchising άρχισε να...