Εκπαιδευτικό υλικό
Σύνολο αποτελεσμάτων: 13, εμφανίζονται 1 - 10
Αποτελέσματα ανά σελίδα:  10  25  50  100
Ταξινόμηση ανά: Ημερομηνία · Επισκέψεις · Τίτλο
1 A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programme
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. Καλομενίδης, Π.,
International Conference on Marketing and Management
2 A simulation model for measuring customer satisfaction through employee satsifaction
Ζωντήρος, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, Νικόλαος Τομάρας, Πέτρος,
International Conference on Computational Methods in Science and Engineering
3 Application of the rural tour. Methodology for advertising and promoting rural areas in eastern europe
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ.,
2nd International Conference. The Economies of the Balkan and Eastern Europe Countries in the Changed World
5 Αρχές Μάρκετινγκ
Βάθης, Άγγελος Ζωντήρος, Δημήτρης Σπεντζούρη, Χάρις - Λουίζα Τομάρας, Πέτρος,
283 1η
7 Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Τομάρας, Πέτρος,
8 Η κινητικότητα των πανεπιστημίων
Γετίμης, Παναγιώτης Ζωντήρος, Δημήτρης,