Application of the rural tour. Methodology for advertising and promoting rural areas in eastern europe

Δείτε το αρχείο http://hdl.handle.net/11400/2862  
Φορέας ΤΕΙ Αθήνας
Συλλογή Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο Application of the rural tour. Methodology for
advertising and promoting rural areas in eastern europe
Επιμέρους συλλογή Εκπαιδευτικό υλικό
Θέματα http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008009889 Culture and tourism Rural development--Europe Τουρισμός Αγροτικός τουρισμός Rural tour methodology Rural tourism Eastern Europe Ανατολική Ευρώπη Υποστηρικτικός τουρισμός http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002005204 http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2010110478 **N/A**-Τουρισμός **N/A**-Αγροτικός τουρισμός
Περιγραφή2nd International Conference. The Economies of the Balkan and Eastern Europe Countries in the Changed World
Δημιουργοί Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. Μπιτσάνη, Ευγενία Π.
ΕκδότηςΚαρασαββόγλου Αναστάσιος Γ.
Ημερομηνία2010-05
Ημερομηνία2014-12-16T10:40:50Z
Ημερομηνία2014-12-16
ΤύποςconferenceItem
Τύποςfull paper
Γλώσσαen
Δικαιώματαforever
ΔικαιώματαΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
Δικαιώματαhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/