A field study of the exploration of the factors influencing visitors' preferences in the mountainous area of Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication programme

Δείτε το αρχείο http://hdl.handle.net/11400/2876  
Φορέας ΤΕΙ Αθήνας
Συλλογή Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο A field study of the exploration of the factors
influencing visitors' preferences in the mountainous area of
Nafpaktia, Greece. Implications for an advertising communication
programme
Επιμέρους συλλογή Εκπαιδευτικό υλικό
Θέματα Tourism Rural tourism Διοίκηση επιχειρήσεων Τουρισμός Ελλάδα Τουρισμός Εναλλακτικός τουρισμός http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255 http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008009889 **N/A**-Διοίκηση επιχειρήσεων **N/A**-Τουρισμός Ελλάδα
ΠεριγραφήInternational Conference on Marketing and Management
Δημιουργοί Καλομενίδης, Π. Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. Μπιτσάνη, Ευγενία Π.
ΕκδότηςImperial College Press
Ημερομηνία2008
Ημερομηνία2014-12-16T13:00:50Z
Ημερομηνία2014-12-16
ΤύποςconferenceItem
Τύποςfull paper
Πηγήwww.icpress.co.uk
Γλώσσαen
Δικαιώματαfree
ΔικαιώματαΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
Δικαιώματαhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/