Βιβλιοκρισία: Menschen, Bilder, Sprache, Dinge: Wege der Kommunikation zwischen Byzanz und dem Westen I και ΙΙ (Verlag des Römisch-Germanischen Zentralmuseums) 2018.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βυζαντινά Σύμμεικτα  | ΕΚΤ eJournals
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Βιβλιοκρισία: Menschen, Bilder, Sprache, Dinge: Wege der Kommunikation zwischen Byzanz und dem Westen I και ΙΙ (Verlag des Römisch-Germanischen Zentralmuseums) 2018. (EL)

ΦΩΣΚΟΛΟΥ, Βασιλική Α.

Βιβλιοκρισία: F. Daim – D. Heher- C. Rapp (επιστημ. επιμ.), Menschen, Bilder, Sprache, Dinge: Wege der Kommunikation zwischen Byzanz und dem Westen I: Bilder und Dinge. Byzanz zwischen Orient und Okzident 9,1. Mainz (Verlag des Römisch-Germanischen Zentralmuseums) 2018, 213 σελ. ISBN: 978-3-88467-296-9. (Ηλεκτρονική έκδοση: Heidelberg: Propylaeum, 2019 https://doi.org/10.11588/propylaeum.474)F. Daim –C. Gastgeber – D. Heher und C. Rapp (επιστημ. επιμ.), Menschen, Bilder, Sprache, Dinge: Wege der Kommunikation zwischen Byzanz und dem Westen ΙΙ: Menschen und Worte. Byzanz zwischen Orient und Okzident 9,2.  Mainz (Verlag des Römisch-Germanischen Zentralmuseums) 2018. 423 σελίδες.. ISBN: 978-3-88467-297-6. (Ηλεκτρονική έκδοση: Heidelberg: Propylaeum, 2019 https://doi.org/10.11588/propylaeum.517) (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Westen (EL)
Menschen (EL)
Bilder (EL)
Dinge (EL)
Byzanz (EL)
Sprache (EL)


Βυζαντινά Σύμμεικτα

Ελληνική γλώσσα

2021-11-24


Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (ΕΙΕ) / Institute of Historical Research (IHR/NHRF) (EN)

1791-4884
1105-1639
Βυζαντινά Σύμμεικτα; ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ 31; 479-490 (EL)
Byzantina Symmeikta; BYZANTINA SYMMEIKTA 31; 479-490 (EN)

Copyright (c) 2021 Βασιλική Α. ΦΩΣΚΟΛΟΥ (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.