Investigating the future of marketing automation

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Έρευνα της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ στο μέλλον (EL)
Investigating the future of marketing automation (EL)

Τσαμουρά, Αντιγόνη

Αγαπητού, Χρύσα
Τεχνοοικονομική Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων (EL)

Master Thesis (EL)

2019-02
2019-03-06
2019-03-13T10:26:37Z


Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που μια επιχείρηση μπορεί να οδηγηθεί στη χρήση και στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ (marketing automation) η οποία χαρακτηρίζεται από μεγάλο ανταγωνισμό και πολλές αλλαγές, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία του πελάτη (customer experience) καθώς και το ταξίδι του. Αρχικά στην εργασία αναλύονται γενικές έννοιες και εργαλεία της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που έχει η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Στη συνέχεια προσδιορίζεται η επίδραση του GDPR πάνω στην αυτοματοποίηση αυτή. Επιπρόσθετα, γίνεται θέμα για τη σχέση της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ με το χώρο των τηλεπικοινωνιών ενώ αναλύεται και η χρήση της διεθνώς. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του μέλλοντος για την αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει πως μια σύγχρονη επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί και να αυξήσει τους προϋπολογισμούς της, στοχεύοντας στην καλύτερη εμπειρία του πελάτη. Αυτό θα πραγματοποιηθεί με τη εξέλιξή της μέσω των αυτοματοποιημένων διαδικασιών του μάρκετινγκ, που θα την ωθήσουν σε αυξημένες, γρήγορες και πιο εύκολες πωλήσεις. (EL)
The aim of this diploma thesis is to examine how a company can be driven to use and develop marketing automation which is characterized by great competition and many changes, emphasizing on customer experience as well as his journey. At first the work delves into general concepts and tools of marketing automation. In the next chapter, reference is made to the impact of marketing automation on both small and large businesses. Then, the effect of GDPR on this automation is determined. In addition, the relation between marketing automation and telecommunications is also referred to, and its international use is also enquired into. The project is completed with the presentation of the future of marketing automation. This paper enables the reader to understand how a modern business can grow and increase its budget, aiming at better customer experience. This will be accomplished by evolving through marketing automated processes which in turn lead to increased, faster and easier sales. (EL)


Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ (EL)
Marketing automation (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)