Αξιοποιώντας την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πειραιώς   

Αποθετήριο :
Διώνη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Utilization of the e-me educational platform for the implementation of the Out of Eden Learn educational program in primary education (EL)
Αξιοποιώντας την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)

Σταυρίδης, Δημήτριος

Ρετάλης, Συμεών
Ηλεκτρονική Μάθηση (EL)

Master Thesis (EL)

2021-07
2021-06-09
2021-07-08T05:57:47Z


Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει μία εναλλακτική προσέγγιση υλοποιήσεως του εκπαιδευτικού προγράμματος Out of Eden Learn (OOEL), αποκλειστικώς μέσω της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me. Η υπό εξέταση εκπαιδευτική πρόταση απευθύνεται σε μαθητές, οι οποίοι φοιτούν στις τάξεις από την Γ ́ έως και την ΣΤ ́ Δημοτικού. Εν πρώτοις, λαμβάνει χώρα η συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος OOEL, καθώς και του ψηφιακού περιβάλλοντος της e-me. Έπειτα, περιγράφονται οι βασικές ανάγκες οι οποίες επιχειρείται να καλυφθούν, μέσω του συνταχθέντος Οδηγού, στο πλαίσιο της προτεινομένης εναλλακτικής υλοποιήσεως του προγράμματος OOEL. Εν συνεχεία, περιγράφεται η ανάπτυξη του Οδηγού, ο οποίος συνιστά το εγχειρίδιο υλοποιήσεως του προγράμματος OOEL, εντός της e-me και αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της προτεινομένης, διαφοροποιημένης μεθόδου εφαρμογής του προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται λόγος περί του λογισμικού, το οποίο αξιοποιήθηκε, κατά την σύνθεση του Οδηγού. Ακολούθως, παρουσιάζεται η διαδικασία αξιολογήσεως και στατιστικής διερευνήσεως του Οδηγού. Εν τέλει, παρατίθενται τα συμπεράσματα, τα οποία απέρρευσαν από την διαδικασία αποτιμήσεως του Οδηγού, καθώς και προτεινόμενα θέματα για μελλοντική μελέτη, προς βελτίωση του Οδηγού. (EL)
The purpose of the current thesis is to propose an alternative approach to the implementation of the Out of Eden Learn (OOEL) educational program, exclusively through the e-me Digital Educational Platform. This educational proposal addresses to pupils who attend, at least, the Third Grade of Primary Schools. At first, a brief presentation of the OOEL program, as well as the digital environment of e-me, take place. Afterwards, the basic needs which this thesis’ alternate approach attempts to fulfill, through the Guide that accompanies it, are outlined. Next, the development of the Guide (which functions as the program’s manual) is being described, in the context of the proposed, differentiated implementation method. Additionally, the software that was used during the composition of the Guide is mentioned. Subsequently, the process of evaluation and statistical research of the Guide is being showcased. Finally, the conclusions that emerged from the Guide’s evaluation process are presented, as well as suggested topics for future study, in order to further improve the Guide. (EL)


E-me (EL)
Primary education (EL)
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
OOEL (EL)
Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me (EL)
Πρόγραμμα OOEL (EL)
Οργανισμός Project Zero (EL)
Πρόγραμμα Out of Eden Learn (EL)
E-me για όλους (EL)
Project Zero (EL)
Digital educational platform e-me (EL)
Πολ Σάλοπεκ (EL)
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ (EL)
Harvard University (EL)
Out of Eden Learn (EL)
E-me for all (EL)
National Geographic (EL)
Out of Eden Walk (EL)
Paul Salopek (EL)
Οργανισμός National Geographic (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.