δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Factors that affect the teachers’ level of familiarity with the integration of new technologies in primary education
(EL)
Παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό εξοικείωσης των εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(EL)
Δραγκόλας, Βασίλειος
Δρίβας, Κυριάκος
Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων
(EL)
Παρά την τεχνολογική εξέλιξη του 21ου αιώνα, παρατηρείται ότι οι εκπαιδευτικοί αδυνατούν να ενσωματώσουν τις Νέες Τεχνολογίες σε έναν ικανοποιητικό βαθμό, όσον αφορά την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Στη συγκεκριμένη εργασία ερευνούνται οι παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό εξοικείωσης των εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες. Για το λόγο αυτό διενεργήθηκε μια έρευνα σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης. Το δείγμα αποτελείται από 127 εκπαιδευτικούς (94 γυναίκες και 33 άντρες), οι οποίοι διδάσκουν σε διαφορετικές περιφέρειες της Ελλάδας. Η ανάλυση των ερευνητικών ερωτημάτων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των συντελεστών συσχέτισης Chi- Square και Kendall’s Tau B. Παρατηρήθηκε ότι οι παράγοντες του Φύλου, της Κατάρτισης και της Θεσμικής Διοίκησης επηρεάζουν τους εκπαιδευτικούς στην εξοικείωσή τους με τις ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Πολιτεία με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας καλείται να προσαρμόσει την εκπαιδευτική πολιτική της προκειμένου να συμβάλλει στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις Νέες Τεχνολογίες.
(EL)
Despite the technological evolution in the 21st century, as regards primary education, it is observed that teachers find difficulty in intergrating the New Technologies in a satisfactory level. In this assignment there is an effort to investigate the factors that affect teachers’ level of familiarity with the New Technologies. For this reason a research on teachers of primary education has been conducted. The sample is comprised of 127 teachers (94 females and 33 males), who teach in different districts in Greece. The analysis of the research questions was accomplished with the use of the correlation coefficients Chi-Square and Kendall’s Tau B. It has been observed that the factors of gender, training and institutional administration affect teachers in their familiarity with ICT in primary education. On the basis of the results of the research the state has to adjust its educational policy in order to contribute to teachers’ familiarity with New Technologies.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.