Συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος - συγκριτική μελέτη

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος - συγκριτική μελέτη

Κάπαρη - Αλιάζη, Ανδριανή

Ναυτιλία
Σακελλαριάδου, Φανή
Τζαννάτος, Ερνέστος
Τσελεπίδης, Αναστάσιος
Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών

Ο γενικός σκοπός της παρούσας διπλωµατικής είναι η παρουσίαση των υπαρχουσών µεθόδων επεξεργασίας συστηµάτων θαλάσσιου έρµατος των πλοίων. Πιο αναλυτικά θα γίνει σύντοµη περιγραφή της ∆ιεθνής Σύµβασης για τον έλεγχο και τη διαχείριση του θαλασσίου έρµατος καθώς και του νοµοθετικού πλαισίου που τη διέπει, όπως αυτό έχει πρόσφατα τροποποιηθεί. Στη συνέχεια, θα αναλυθούν οι υπάρχουσες µέθοδοι συστηµάτων επεξεργασίας θαλάσσιου έρµατος και θα παρουσιαστούν τα πλεονεκτήματα και τα µμειονεκτήματα της εκάστοτε µεθόδου. Επιπλέον, θα γίνει µια σύντοµη αξιολόγηση του πιθανού κόστους συµµόρφωσης µε τη BWMC και τέλος θα επιλεχθούν τα πιο ευρέως διαδεδοµένα συστήµατα επεξεργασίας στην αγορά, που κάνουν συνδυαστική χρήση µερικών από τις προαναφερόµενες µεθόδους και θα πραγµατοποιηθεί συγκριτική µελέτη για την επιλογή του βέλτιστου εξ’ αυτών συστήµατος σε συγκεκριµένο πλοίο ή τύπο πλοίων. Η µελέτη αυτή εκτός των τεχνικών χαρακτηριστικών των συστηµάτων θα περιλαµβάνει στοιχεία λειτουργικού κόστους, συντήρησης και αναλώσιµων (OPEX), κόστους αγοράς (CAPEX), κόστους εγκατάστασης καθώς και επιµέρους κόστη που µπορεί να προκύψουν ανάλογα µε τη µέθοδο επεξεργασίας. Τέλος, θα αναδειχθεί η πιο ελκυστική, από οικονοµικής άποψης, µέθοδος επεξεργασίας για τον κάθε τύπο πλοίου.
Invasive aquatic species discharged through ballast water is one of the most serious problems posed nowadays in the marine environment. The purpose of the present thesis is to summarize the main impacts on marine ecosystems, to review the relevant regulatory framework, to understand the operation of the ballast water treatment methods and finally to present economic data of some of the most commercial treatment technologies. Precisely, in the first and second chapter historical data referring to the introduction of the invasive alien species as well as regulated measures taken by the IMO and by USCG to minimize the species shift are outlined. A review of the ballast water treatment methods is presented in the third chapter. In particular, a detailed analysis of the systems available on date and those awaiting approval as well as a thorough description of their advantages and disadvantages have been carried out. At the last chapter of the thesis, a brief assessment of the potential compliance costs with the Convention is carried out. Additionally, a comparative study of some of the aforementioned most commercial treatment technologies, for specific ship types, will follow. In particular, the review will include several costs such as operational cost, purchase and installation as well as additional costs that may occur depending the treatment method used.

Master Thesis

Πλοία
Διαχείριση θαλασσίου έρματος
Ναυτιλιακή οικονομική
Θεσμικό πλαίσιο
Μέθοδοι επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος
Διεθνείς συμβάσεις
Αξιολόγηση κόστους
Νομοθεσία


Ελληνική γλώσσα

2017-11-10T07:59:37Z
2016-03


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.