Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)

Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή

Δάτσου, Ακριβή

Πανηγυράκης, Γεώργιος

Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων απαιτήσεων από τη μεριά του καταναλωτή, ο λιανέμπορος επιβάλλεται να έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει από το απλό προϊόν. Στην προσπάθειά του αυτή να προσφέρει αυτό το «κάτι παραπάνω», ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία ΜΚΤ που έχει στη διάθεσή του είναι η λεγόμενη ατμόσφαιρα καταστήματος ( retail atmospherics). Η παρούσα εργασία συντάχθηκε με σκοπό να μελετηθεί η επίδραση της ατμόσφαιρας καταστήματος του μεγάλου σουπερμάρκετ στον Έλληνα καταναλωτή. Ο χώρος των μεγάλων σουπερμάρκετ θεωρήθηκε ότι παρουσιάζει ερευνητικό ενδιαφέρον επειδή, στις δύσκολες μέρες που διανύουμε, αποτελεί ένα ζωντανό κομμάτι του λιανεμπορίου. Αναλυτικότερα, το μεγαλύτερο μέρος της έρευνας ασχολήθηκε με τα δυσάρεστα - ενοχλητικά στοιχεία γεγονότα της ατμόσφαιρας καταστήματος και την οποιαδήποτε αρνητική επίδραση τους στον επισκέπτη του σουπερμάρκετ.

Master Thesis

Consumers preferences
Color in marketing
Λιανικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά


Greek

2014-07-17T06:51:57Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)