The cooperative method of teaching as it is structured and applied at the Cooperative Learning Center in Minesota, USA by David and Roger Johnson

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Η συνεργατική μέθοδος διδασκαλίας όπως οργανώνεται και λειτουργεί στα Κέντρα Συνεργατικής Μάθησης στη Μινεσότα των ΗΠΑ από τους David και Roger Johnson
The cooperative method of teaching as it is structured and applied at the Cooperative Learning Center in Minesota, USA by David and Roger Johnson

Αλεξίου, Βασιλική Ιωάννη

A detailed description of the Cooperative method of teaching is attempted by this paper, as it is developed, organized and applied in the Cooperative Learning Center, which has been a part of the College of Education at the University of Minnesota for over 20 years, under the supervision of David and Roger Johnson. This center is a research and training center which focuses on how students should interact with each other as they learn and the skills needed to interact effectively. The training program refers to instructors from pre-school through college in all subject areas. Issues that are covered among others are the following : Essential components of cooperative learning, the teacher's role, teaching cooperative (social) skills, assessing cooperative learning, teaching students to be peacemakers, conflict resolution, decision controversy, academic controversy.
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μια περιγραφή της συνεργατική μεθόδου διδασκαλίας όπως αναπτύχθηκε, οργανώθηκε κια εφαρμόζεται στο Κέντρο Συνεργατικής Μάθησης, που αποτελεί τμήμα της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μινεσότα των ΗΠΑ από τους Ντέηβιντ και Ρότζερ Τζόνσον εδώ και 20 χρόνια. το κέντρο Συνεργατικής Μάθησης είναι ένα ερευνητικό και εκπ/κό κέντρο το οποίο διερευνά την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών καθώς μαθαίνουν, αλλά και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά. Το εκπ/κό πρόγραμμα του αφορά σε όλες τις βαθμίδες της εκπ/σης, από το νηπ/γείο έως και την τριτοβάθμια εκπ/ση. Τα θέματα που αναπτύσσονται στην εργασία μεταξύ άλλων είναι : Οι βασικοί συντελεστές της συνεργατικής μάθησης, ο ρόλος του δασκάλου, η διδασκαλία των κοινωνικών δεξιοτήτων, διαδικασίες αξιολόγησης, η συνεργατική δόμηση ενός σχολείου, προγράμματα μεσολάβησης των διαφωνιών των μαθητών, προτάσεις για τη διαχείρηση της πειθαρχίας, ακαδημαϊκές συγκρούσεις για δημιουργική επίλυση προβλημάτων.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Συνεργασία και σύγκρουση
Συνεργατικό σχολείο
Assessing cooperative learning
Academic controversy
Συνεργατική μάθηση και αξιολόγηση
Ακαδημαϊκή αντιπαράθεση
Cooperative learning
Συνεργατικές δεξιότητες
Cooperation and conflict
Cooperative school
Συνεργατική μάθηση
Cooperative skills

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2009-06-21T21:00:00Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.