Communication and interpersonal relationships between teachers and culturally diverse students in greek multicultural classrooms

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Η επικοινωνία και οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικού και παλιννοστούντων/αλλοδαπών μαθητών στην ελληνική πολυπολιτισμική τάξη
Communication and interpersonal relationships between teachers and culturally diverse students in greek multicultural classrooms

Παπασάνδα, Αλκμήνη, Εμμανουήλ

Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία διερευνά την επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ εκπαιδευτικού και παλιννοστούντων/αλλοδαπών μαθητών σε ελληνικές πολυπολιτισμικές τάξεις. Η παραπάνω θεματική αναπτύσσεται σε τρεις άξονες, ο πρώτος από τους οποίους εξετάζει την πολυπολιτισμικότητα και τις προσεγγίσεις που αναπτύχθηκαν για την αντιμετώπιση της, εστιάζοντας στη διαπολιτισμική παιδαγωγική, ο δεύτερος αναφέρεται στην επικοινωνία εκπαιδευτικού-μαθητή υπό το πρίσμα της θεωρίας της συμβολικής αλληλεπίδρασης και ο τρίτος αποτελεί σύζευξη των δύο παραπάνω θεματικών και αναλύει τη διαπολιτισμική επικοινωνία των δύο κύριων πρωταγωνιστών της εκπαιδευτικής πράξης και τα πιθανά προβλήματα μιας τέτοιου είδους αλληλεπίδρασης. Το θεωρητικό πλαίσιο συνδυάστηκε με μια ερευνητική προσπάθεια η οποία διεξήχθη σε δύο διαφορετικά σχολικά περιβάλλοντα, ενός "τυπικού" και ενός διαπολιτισμικού σχολείου.
The current study is an enquiry on interpersonal and intercultural communication between teachers and culturally diverse students in greek classrooms. It focuses on the communication and interaction between teachers and students in the frameworks of symbolic interaction theory and combining the aforementioned theory with the fact of today's multiculturality it examines the intercultural communication between teachers and students and the potentially problematic outcomes of such an interaction. Besides the theoritical part it includes the findings of a research which was conducted in two different school environments, one of a "typical" and one of an intercultural school.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Πολυπολιτισμικότητα
Multiculturalism
Symbolic interaction
Intercultural competence
Διαπολιτισμική ικανότητα
Intercultural education
Συμβολική αλληλεπίδραση
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Teacher-student communication
Επικοινωνία εκπαιδευτικού-μαθητή
Διαπολιτισμική επικοινωνία
Intercultural communication

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008
2009-06-21T21:00:00Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.