Ανάλυση των περιεχομένων του βιβλίου μαθηματικών της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου με βάση έξι παιδαγωγικές μεταβλητές

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2008 (EN)

Ανάλυση των περιεχομένων του βιβλίου μαθηματικών της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου με βάση έξι παιδαγωγικές μεταβλητές

Διαμαντίδου, Χρυσάνθη Νικολάου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Ανασκόπηση
Συνοχή
Ρυθμός παρουσίασης νέων εννοιών
Καθοδηγούμενη πρακτική ή θεωρία της σκαλωσιάς
Rate for introducing new concepts
Coherence
Prior knowledge
Guided practice
Προϋπάρχουσες γνώσεις
Σαφήνεια
Review
Clarity


Greek
English

2008
2009-06-21T21:00:00Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)