The human factor in the freight transportation

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Ο ανθρώπινος παράγοντας στις εμπορευματικές μεταφορές
The human factor in the freight transportation

Χουχορέλου, Δήμητρα Βασιλείου

The subject of the thesis is the investigation of the existing labour structures and the way employment evolves (entrance in the profession, development, end of carreer). Some of the main aspects of the employment are also examined, as well as resulting difficulties but also the way unions are organised. Initially a reference in the two components of the thesis is presented. Firstly, there is an introduction in the transport system (general and freight transport), and secondly in the human factor. Furthermore, every modal (roads, railways, maritime, air) is examined as it was deemed necessary the distinction of the transport system in order to study separately and better the particularities of each modal. In the last section, using the method of analysis S.W.O.T. are quoted the resulting conclusions of the thesis in regards to the terms of employment per each modal of freight transportation.
Το αντικείμενο της εργασίας ήταν η διερεύνηση των υφιστάμενων εργασιακών δομών και ο τρόπος εξέλιξης της απασχόλησης (είσοδος στο επάγγελμα, κατάρτιση, σταδιοδρομία, λήξη απασχόλησης). Μελετήθηκαν επίσης κάποια από τα κύρια χαρακτηριστικά του επαγγέλματος, οι προκύπτουσες δυσκολίες αλλά και η συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζόμενων. Αρχικά γίνεται εισαγωγή στις δύο συνιστώσες της εργασίας, αφενός στο σύστημα των μεταφορών, γενικότερα αλλά και ειδικότερα για τις εμπορευματικές μεταφορές, και αφετέρου στον ανθρώπινο παράγοντα. Ακολούθως μελετάται το κάθε υποσύστημα μεταφορών αφού κρίθηκε σκόπιμος ο διαχωρισμός του κλάδου (οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες, αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές). Στην τελευταία συμπερασματική ενότητα, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της ανάλυσης S.W.O.T. παρουσιάζονται τα προκύπτοντα συμπεράσματα σχετικά με την εργασιακή απασχόληση ανά υποσύστημα μεταφορών. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα προκύπτουν συμπεράσματα και προτάσεις που αφορούν την απασχόληση γενικότερα στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Employment
Education
Entrance in the profession
Εκπαίδευση
Επαγγελματική εξέλιξη
Ανθρώπινος παράγοντας
Εργασία
Είσοδος στο επάγγελμα
Development in the profession
Εμπορευματικές μεταφορές
Human factor
Freight transportation

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008
2009-06-21T21:00:00Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διαχείριση Συστημάτων Μεταφορών

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.