Implementation study of web-based learning environment concern primary teachers' distance learning

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Μελέτη της εφαρμογής διαδικτυακής εικονικής τάξης στην εξ Αποστάσεως εκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Implementation study of web-based learning environment concern primary teachers' distance learning

Παρασκευάς, Απόστολος Α.

Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά εάν ένα διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον μπορεί να συμβάλλει στην επιμόρφωση και τη γνωστική βελτίωση εν ενεργεία εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ). Επιπλέον διερευνάται και κατόπιν προτείνεται μια μεθοδολογία ένταξης του διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος, έτσι ώστε να καταστεί ικανή η συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών, προκειμένου να παράγουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες για μαθητές του Δημοτικού σχολείου
The present Doctoral thesis investigates if a Web-based Learning environment can contribute in the training and cognitive improvement of primary teachers in sciences. Moreover, it is investigated and then proposed a methodology of integration, concern web-based environment, so collaboration among teachers can been reached, in order to produce educational activities for students

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

Web based learning environment
Blended learning model
Distance education, Greece
Εναλλακτικές αντιλήψεις εκπαιδευτικών στα ρευστά
Collaboration learning
Διαδίκτυο στην εκπαίδευση, Ελλάδα
Διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον
Open and distance learning
Συνεργατική μάθηση
Εκπαίδευση εξ αποστάσεως
B.S.C.W. (Basic support for collaborative work)
Elementary school teachers, Training of, Greece
Teachers' training in fluids and map construction in geography
Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, Εκπαίδευση των, Ελλάδα
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη ρευστά και στη κατασκευή χάρτη στη γεωγραφία
Μοντέλα ανάλυσης περιεχομένου Murphy & Henri
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη φυσική και γεωγραφία
Υβριδικό μοντέλο μάθησης
Internet in education, Greece
Teachers' alternative ideas in fluids

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008
2009-09-07T05:21:20Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.