Die Rolle von Liedern im Daf-Unterricht in der Grundschule

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
The role of the songs in teaching German as foreign language in primary education
Ο ρόλος των τραγουδιών στο μάθημα των γερμανικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Die Rolle von Liedern im Daf-Unterricht in der Grundschule

Δασκαλάκη, Μαρία Ιωάννη

Θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί ο ρόλος των τραγουδιών στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αρχικά, διατυπώνεται ο στόχος της έρευνας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στους παράγοντες που συμβάλλουν στην οργάνωση της σχολικής τάξης, όπως επίσης και σε αυτούς για τους οποίους η ερευνήτρια χρειάστηκε να πάρει αποφάσεις (π.χ. η διαρρύθμιση των θρανίων, το κατάλληλο στυλ διδασκαλίας, η παροχή κινήτρων, η δυναμική της ομάδας, και ο ρόλος του εκπαιδευτικού).Ακόμη παρουσιάζεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε κατά την εκπόνηση της παρούσας εργασίας και γίνεται αναφορά στα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή των δεδομένων (χρήση στοχαστικού ημερολογίου, ερωτηματολογίου). Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται και αναλύονται τα δεδομένα που συλλέχθηκαν με τη βοήθεια σχεδιαγραμμάτων. Στο τέλος, γίνεται διατύπωση των σχετικών συμπερασμάτων.
The subject of the present dissertation is the role of the songs in teaching German as foreign language in primary education. The aim of this study is initially identified, followed by bibliographic research and relevant hypothesis.In particular, reference is made on the critical parameters affecting the organisation and the administration of the school class including those directly attributed to the decision making of the teacher (i.e. reorganisation of the school desks, teaching profile, incentives provided, team dynamics and active coaching role).Moreover, specific note is made on the research methods employed in order to collect the relevant data and information, (i.e. reflective diary and questionnaire).All relevant study conclusions are outlined in the final part of the dissertation.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Primary education
Τραγούδια
Action
Reflective diary
Movement
Τεχνική ολοκληρωτικής φυσικής ανταπόκρισης
Στοχαστικό ημερολόγιο
Total physical response
Πολυαισθητηριακή μάθηση
Μουσικοκινητικές δραστηριότητες
Music
Songs
Δημοτικό σχολείο

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008
2009-09-25T12:39:06Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.