Tα 'κρίσιμα προσόντα' σπουδών και απασχολησιμότητας στη δεύτερη βαθμίδα της γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και Βάδη-Βυρτεμβέργη: έμμεση συγκριτική μελέτη

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Employability and studying key qualifications in general post-compulsory education in Greece and Baden-Wuerttemberg: indirect comparative study
Tα 'κρίσιμα προσόντα' σπουδών και απασχολησιμότητας στη δεύτερη βαθμίδα της γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και Βάδη-Βυρτεμβέργη: έμμεση συγκριτική μελέτη

Συτζιούκη, Μαρία

Η διδακτορική διατριβή ερευνά την ανάπτυξη και πιστοποίηση των κρίσιμων προσόντων στη δεύτερη βαθμίδα της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε δύο περιπτώσεις μελέτης, στην Ελλάδα και Βάδη-Βυρτεμβέργη. Στηριζόμενη στις μεθοδολογικές προϋποθέσεις της Συγκριτκής Παιδαγωγικής και της Γνωστικής Ψυχολογίας συγκροτεί ένα πλαίσιο προϋποθέσεων για την ανάπτυξη και την πιστοποίηση των κρίσιμων προσόντων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Σκιαγραφώντας τις σύγχρονες τάσεις σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο, η έρευνα εστιάζει στην ανάπτυξη και πιστοποίηση κρίσιμων μορφών επάρκειας στη μητρική γλώσσα, στα αγγλικά και στη συμβουλευτική για τις σπουδές και το επάγγελμα. Επιπλέον, ερευνά τα πιστοποιητικά ως προς τη διαπίστευση της γενικής ή/και εδικής επάρκειας για σπουδές. Καταλήγοντας η συγγραφέας αντιπαραβάλει την ανάπτυξη και τη πιστοποίηση των κρίσιμων προσόντων στις δύο περιπτώσεις μελέτης αιτιολογώντας τις αλλαγές στο πλαίσιο των μετα-νεωτερικών αρχών των μεταρρυθμικών, και επιστρέφει στην περίπτωση μελέτης της Ελλάδας διαπιστώνοντας προβλήματα και προτείνονται ένα πλαίσιο αντιμετώπισής τους
The thesis investigates the development and certification of key qualifications in post-compulsory general secondary education in Greece and Baden-Wuerrtmberg. The thesis is based upon the fields of comparative education and cognitive physchology and constitutes a theoretical pedagogical framework for the development and certification for key qualifications in a educational environment. The thesis outlines contemporary trends in the European Framework for qualifications and investigates the development and certification of key competencies in mother tongue, in English and educational and carree counseling. Furthermore it investigates certificates concerning their 'rights' to qualify general or specialised competence for studying in Higher Education. The thesis concludes contrasting the key qualifications in the case studies, assess the topic from a post-modern perspective for educational reforms and revisits the case study of Greece underlying current problems and suggesting a framework for their comprehension

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

Κρίσιμα προσόντα
Post-modern reforms
Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια, Γερμανία
Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια, Ελλάδα
Προσόντα Σπουδών και απασχολησιμότητας
Education, Secondary, Greece
Συγκριτική εκπαίδευση
Examinations certifying competence for studying in Higher Education
Μετανεωτερικές αρχές μεταρρυθμίσεων
Curriculum evaluation and certification analysis
Key qualifications
Comparative education
Εξετάσεις πιστοποίησης της επάρκειας για σπουδές
Competency development and certification
Education, Secondary, Germany
Ανάπτυξη και πιστοποίηση μορφών επάρκειας
Studying and employability qualifications

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2009
2009-09-28T08:23:46Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.