Συμπεριφορά των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Συμπεριφορά των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων

Τσεκουρόπουλος, Γεώργιος

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Προώθηση πωλήσεων
Consumers' behaviour
Συμπεριφορά καταναλωτή
E-commerce
Electronic commerce
Ηλεκτρονική επιχείρηση
Consumer behavior
Διαδίκτυο
Food marketing
Καταναλωτές, Συμπεριφορά των
E-market places
Μάρκετινγκ τροφίμων
Internet
Sales promotion
Ηλεκτρονικές αγορές
E-business


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2009
2009-11-02T09:51:18Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Γεωπονική Σχολή

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.