Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως πρακτική ψηφιακού γραμματισμού: η αρχή μάθησης της μεταφοράς μέσα από τις κειμενικές πραγματώσεις και τις εγγράμματες ταυτότητες των παιδιών

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως πρακτική ψηφιακού γραμματισμού: η αρχή μάθησης της μεταφοράς μέσα από τις κειμενικές πραγματώσεις και τις εγγράμματες ταυτότητες των παιδιών

Σαζακλίδης, Νικόλαος Γεωργίου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Video games
Multiliteracies
Digital genre
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού
Ταυτότητες
Transfer
Μεταφορά
Πολυγραμματισμοί
Ψηφιακό κείμενο
Identities
Digital literacy practices


Greek
English

2009
2009-11-05T10:07:02Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλολογίας

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)