Μαθησιακή επάρκεια σε μαθητές που βρίσκονται σε επικινδυνότητα για προβλήματα σχολικής μάθησης

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Μαθησιακή επάρκεια σε μαθητές που βρίσκονται σε επικινδυνότητα για προβλήματα σχολικής μάθησης

Γιατράκου, Ανδρομάχη Παναγιώτη

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Ability
Learning difficulties/disabilities
Intelligence
Επίδοση
Aptitude
Νοητική ικανότητα
Mental defficiency
Learning awareness
Diagnostic test
Μαθησιακές δυσκολίες
Διαγνωστικά κριτήρια
DTLA P3
Νοητική ανεπάρκεια
Μαθησιακή ικανότητα
Achievement


Greek
English

2009
2009-11-06T12:29:57Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)