Relation between learning competence and early mathematical competence in preschool year's children

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Σχέση μαθησιακής και πρώιμης μαθηματικής επάρκειας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Relation between learning competence and early mathematical competence in preschool year's children

Αντιφάκου, Κυριακή Μερκούριου

Η παρούσα έρευνα αφορά στη σχέση της μαθησιακής επάρκειας και της πρώιμης μαθηματικής επάρκειας μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με και χωρίς δυσκολίες μάθησης. Επίσης, στην εργασία διαφαίνεται η σχέση των μεθόδων επεξεργασίας και της μαθησιακής και πρώιμης μαθηματικής επάρκειας των μαθητών
This report refers to the relationship between early mathematical competence and learning competence of students with and without learning difficulties. It also refers to the relationship between cognitive style and early mathematical competence and learning competence of the students of preschool years

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Γνωστικό ύφος
Μαθησιακή ετοιμότητα
Learning awareness
Learning competence
Μαθησιακή επάρκεια
Cognitive style
Μέθοδοι επεξεργασίας
Σχολικές δυσκολίες
Early mathematical competence
Πρώιμη μαθηματική επάρκεια

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008
2009-11-13T10:02:31Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ανεξάρτητα Τμήματα, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Φλώρινας

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.