Electronic systems for tourism destination management and marketing

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Electronic systems for tourism destination management and marketing

Γκαλαϊτση, Ευαγγελία Ιωάννη

Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τα ηλεκτρονικά συστήματα με τη βοήθεια των οποίων οι αρμόδιοι φορείς ενός προορισμού διοικούν και ασκούν το μάρκετινγκ ενός τουριστικού προορισμού. Στόχος της είναι να καταγραφούν τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των συστημάτων καθώς και οι εξελίξεις και οι τάσεις που υπάρχουν σε αυτό το πεδίο έρευνας. Αρχικά περιγράφονται οι οργανισμοί διοίκησης προορισμού ΟΔΠ που είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη αυτών των συστημάτων. Στη συνέχεια αναλύονται οι υπηρείες που προσφέρουν τα συστήματα τόσο στους τουρίστες όσο και στους ΟΔΠ, τα πλεονεκτήματα τους και οι παράγοντες που είναι κρίσιμοι όσον αφορά την επιτυχία τους. Τέλος αξιολογούνται τα ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών Μεσογειακών χωρών σε εθνικό επίπεδο με στόχο να εξαχθούν συμπεράσματα και να προταθούν βελτιώσεις για το ελληνικό σύστημα σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές του.
The theme of this thesis is the electronic systems with which the tourism destinations are being managed and marketed. The goal of the thesis is to commit to paper the basic characteristics of these systems as well as the developments and trend in this field of research. Initially, the destination management organisations- DMOS are analysed as they are responsible for the development of these systems. Also, the services that the systems offer to the tourists and to the DMOs are analysed as well as the advantages and the factors that are crucial to the success of these systems. Finally, the Destination Management Systems- DMSs of the European Mediterranean countries are evaluated and compared at a national level.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Συστήματα διοίκησης προορισμού
Destination Management system-DMS
Οργανισμός διοίκησης προορισμού
Αξιολόγηση τουριστικών ιστοχώρων
Τουριστικός προορισμός
Tourism destination
Destination management organisation-DMO
Evaluation of tourism websites

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

2009
2009-11-25T10:30:38Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Θετικών Επιστημών, Τμήμα Πληροφορικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.