Ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες: τάσεις, προοπτικές και εφαρμογή στη στύχρονη επιχείρηση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες: τάσεις, προοπτικές και εφαρμογή στη στύχρονη επιχείρηση

Ανδρούτσου, Ευθυμία Λάμπρου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Relationship marketing
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Αξιολόγηση συστημάτων CRM/eCRM
Customer relationship management
Crme evaluation
Σχεσιακό μάρκετινγκ
Υλοποίηση συστημάτων
Electronic customer relationship management
Electronic commerce
Systems integration
Διαχείριση σχέσεων με πελάτες
Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με πελάτες


Ελληνική γλώσσα

2009
2009-12-08T10:01:31Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Πληροφορική και Διοίκηση

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.