Χώρος και εκπαιδευτική διαδικασία στη συνεργατική μάθηση: μια συγκριτική προσέγγιση

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Χώρος και εκπαιδευτική διαδικασία στη συνεργατική μάθηση: μια συγκριτική προσέγγιση

Κυροπούλου, Κωνσταντία Απόστολος

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση
Ατομική ευθύνη
Positive interdependence
Cooperative learning
Equal opprortunity for success
Face to face interaction
Ομάδες μεικτής ικανότητας
Individual accountability
Heterogeneous groups
Ισες ευκαιρίες για επιτυχία
Συνεργατική μάθηση
Θετική αλληλεξάρτηση


Greek

2009
2009-12-15T12:43:46Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)