Measurements of quality of networks of mobile telephony in commercial spaces in Thessaloniki

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Μετρήσεις ποιότητας δικτύων κινητής τηλεφωνίας σε χώρους εμπορικού ενδιαφέροντος στη Θεσσαλονίκη
Measurements of quality of networks of mobile telephony in commercial spaces in Thessaloniki

Κουλτούκης, Σωτήρης Γεωργίου

Στον τομέα της τηλεφωνίας, η ποιότητα των υπηρεσιών ορίστηκε από την διεθνή ένωση τηλεπικοινωνιών ως η αθροιστική επίδραση της απόδοσης των υπηρεσιών που καθορίζει τον βαθμό ικανοποίησης του χρήστη. Αυτός ο ορισμός περικλείει την ανθρώπινη αξιολόγηση και απαιτεί μια κατάλληλη υποκειμενική στάθμιση των διαφορετικών ατελειών όπως ο θόρυβος, η ηχώ κ.α.Με την εμφάνιση των ψηφιακών τηλεφωνικών δικτύων νέοι τύποι εξασθενήσεων, όπως το αποτέλεσμα των λανθασμένων bits στην κωδικοποίηση, έκαναν σημαντική την αντικειμενική μέτρηση παραμέτρων που εκφράζουν την ποιότητας υπηρεσιών.Σκοπός της εργασιάς ήταν η εκτέλεση μετρήσεων δεικτών που εκφράζουν την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχουν οι τρείς εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind.Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν σε δύο χώρους εμπορικού ενδιαφέροντος στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Τσιμισκή και στο εμπορικό κέντρο Cosmos Mediterranean. Στην οδό Τσιμισκή πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις σε δυο διαφορετικές χρονικές στιγμές, σε ώρες αιχμής (καθημερινή μεσημέρι) και σε ώρες μη αιχμής (Κυριακή πρωί). Στο εμπορικό κέντρο Cosmos Mediterranean πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις για δυο διαφορετικά προφίλ χρηστών (αντρικό και γυναικείο προφίλ).Ο τεχνικός εξοπλισμός που χρησιμοποιήθηκε ήταν το λογισμικό Nemo Handy v.1.90.79, ένα κινητό τηλέφωνο Nokia 6680 και ένας δέκτης GPS Bluetooth.In the field of telephony, quality of service (QoS) was defined by the ITU-T as the collective effect of service performance which determine the degree of satisfaction of a user of the service. This definition includes the human evaluation and demands an appropriate subjective recording of diverse defects such as noise, echo, etc. With the advent of digital telephone networks new types of impairments, such as the effects of bit errors in coding, made important the objective measurements of parameters that express the quality of services. Aim of this work was the implementation of measurements of indicators that express the quality of services that they provide the three companies of mobile telephony Cosmote, Vodafone and Wind. The measurements were realized in two places of commercial interest in Thessalonica, in the Tsimiski road and in the commercial centre Cosmos Mediterranean. In the Tsimiski road were realized measurements in two different time moments, in rush hours (daily midday) and in non rush hours (Sunday mornings). In the commercial centre Cosmos Mediterranean were realized measurements for two different profiles of users (man’s profile and woman’s profile). The technical equipment that was used was the software Nemo Handy v.1.90.79, a mobile telephone Nokia 6680 and a GPS Bluetooth receiver.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Ποιότητα υπηρεσειών
Κινητή τηλεφωνία
Μετρήσεις
Measurements
Quality of service
Calls
Κάλυψη δικτύου
Mobile telephony
Network coverage
Κλήσεις
Δείκτες ποιότητας
Quality indicator

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

2009
2009-12-21T10:24:35Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Θετικών Επιστημών, Τμήμα Φυσικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.