High-level service bus systems (BRT/BHNS): Structural and functional features, applications and inquiry of applicability in the city of Thessaloniki

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Λεωφορειακό σύστημα υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης (BRT/NHNS). Δομικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά, εφαρμογές και διερεύνηση εφικτότητας/σκοπιμότητας εφαρμογής στο ΠΣ Θεσσαλονίκης
High-level service bus systems (BRT/BHNS): Structural and functional features, applications and inquiry of applicability in the city of Thessaloniki

Τσολάκης, Ορέστης-Αναστάσιος Σταύρου

Bus Rapid Transit Systems (BRT) are a means of transport, which combine the flexibility of buses and the service quality of rail systems. In the specific paper, there is a detailed presentation of the building features , infrastructure, rolling stock and Intelligent Transport Systems (ITS) and the operational characteristics that result from the combination of the above and permit BRT Systems to be competitive with heavier rail systems. It also examines the comparative advantages and presents some typical case studies where BRT systems have been selected and implemented successfully. Furthermore, the key criteria for implementing BRT Systems are being identified and the feasibility of implementing them in Thessaloniki is being investigated, via the description of the public transport system, after the opening of the Metro, and the presentation of transport demand data on the main axes of the agglomeration. On the basis of the demand data, some indicative selection of axles for BRT application is being made, the probable shape of the network is being determined and the geometrical characteristics of the selected lines are being examined concerning the inclusion of BRT corridors. The work ends up with a first assessment of the characteristics of infrastructure that could compose a BRT System in Thessaloniki and the presentation of the conclusions reached in its process.
Τα Λεωφορειακά Συστήματα Υψηλού Επιπέδου Εξυπηρέτησης (Λ.Σ.Υ.Ε.Ε.) αποτελούν ένα μέσο μεταφοράς, το οποίο συνδυάζει την ευελιξία των λεωφορείων και την ποιότητα εξυπηρέτησης των σιδηροδρομικών συστημάτων. Στην παρούσα εργασία, γίνεται λεπτομερής παρουσίαση των δομικών χαρακτηριστικών που τα συνθέτουν, της υποδομής, του τροχαίου υλικού και των συστημάτων υποβοήθησης της λειτουργίας και διαχείρισης καθώς και των λειτουργικών χαρακτηριστικών που προκύπτουν από το συνδυασμό των παραπάνω στοιχείων και κάνουν τα Λ.Σ.Υ.Ε.Ε. ανταγωνιστικά των βαρύτερων σιδηροδρομικών συστημάτων. Επίσης, εξετάζονται τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους και παρουσιάζονται ορισμένες χαρακτηριστικές μελέτες περιπτώσεων, όπου τα συστήματα αυτά επιλέχθηκαν και εφαρμόστηκαν με επιτυχία.Στη συνέχεια, προσδιορίζονται τα βασικά κριτήρια για την εφαρμογή Λ.Σ.Υ.Ε.Ε. και διερευνάται η σκοπιμότητα εφαρμογής τους στη Θεσσαλονίκη, μέσα από την περιγραφή του συστήματος Δημόσιων Συγκοινωνιών μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό και την παρουσίαση στοιχείων ζήτησης για μεταφορές στους βασικούς άξονες του Πολεοδομικού Συγκροτήματος. Με βάση τα στοιχεία της ζήτησης πραγματοποιείται ενδεικτική επιλογή αξόνων για τη εφαρμογή Λ.Σ.Υ.Ε.Ε., προσδιορίζεται η πιθανή μορφή του δικτύου και εξετάζονται τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των αξόνων που επιλεχθήκαν ως προς τη δυνατότητα ένταξης των διαδρόμων Λ.Σ.Υ.Ε.Ε. Η εργασία ολοκληρώνεται με μιά πρώτη εκτίμηση των χαρακτηριστικών υποδομής που θα μπορούσαν να συνθέσουν ένα Λ.Σ.Υ.Ε.Ε. στη Θεσσαλονίκη και την παρουσίαση των συμπερασμάτων που προέκυψαν κατά την εκπόνησή της.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Εφικτότητα
Bus
BRT
Thessaloniki
Λεωφορειακό σύστημα
High service level
Λεωφορεία
Σκοπιμότητα
Θεσσαλονίκη
Applicability
Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα

2009
2009-12-31T09:04:56Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.