The teacher induction programs via the view of the directors of the Induction and Training District Centres: a critical assessment

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)
Τα προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης από τη σκοπιά των διευθυντών των ΠΕΚ: μία κριτική αποτίμηση
The teacher induction programs via the view of the directors of the Induction and Training District Centres: a critical assessment

Μπλέτσα, Αναστασία Παύλου

Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να αποτυπωθούν οι απόψεις των διευθυντών και των υποδιευθυντών των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων σε ό,τι αφορά στην αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης που παρέχονται από τα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της χώρας μας. Συγκεκριμένα, παρουσιάσαμε τις απόψεις των διευθυντών και των υποδιευθυντών των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων σχετικά με την οργάνωση, τη χρονική διάρκεια και το περιεχόμενο των προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης. Εξετάσαμε τη στάση τους γύρω από την αναγκαιότητα παρακολούθησης των προγραμμάτων από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, καθώς και τις προτάσεις τους για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης. Ακόμη πραγματοποιήσαμε μία γενική αναφορά στην αναγκαιότητα ύπαρξης του θεσμού της επιμόρφωσης και παρουσιάσαμε την εξέλιξη των προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης από την καθιέρωσή τους στα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα μέχρι σήμερα. Επιπλέον, πραγματοποιήσαμε μία ανασκόπηση της σχετικής με τα προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης βιβλιογραφίας παραθέτοντας αναλυτικά τις σχετικές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί.
The aim of the present thesis was to indicate the opinions of the directors and the assistant directors of the Induction and Training District Centres regarding the effectiveness of teacher induction programs that are provided by the Induction and Training District Centres to the newly qualified teachers of our country. Specifically, we pointed out the views of the directors and the assistant directors with regard to the organization, the duration and the content of the teacher induction programs. We examined their point of view concerning the necessity of attendance by the newly qualified teachers as well as their suggestions for an effective realization of the teacher induction programs. Furthermore, we realized a general reference to the necessity of the institution of training and we made known the progress of teacher induction programs from their establishment to nowadays. Moreover, we demonstrated a detailed bibliography review associated with the teacher induction programs by indicating all the relative scientific researches that have been realized.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Επιμόρφωση
Training
Teacher induction programs
Περιφερειακά επιμορφωτικά κέντρα
Induction and training district centres
Προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα

2010-12-27T12:32:39Z
2010


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.