Στόχοι και κατευθύνσεις στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Στόχοι και κατευθύνσεις στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

Κεσίδου, Αναστασία
Γεωργία Μπουρουτζή

info:eu-repo/semantics/lecture
Lecture / Μάθημα

Humanities and Arts, Pedagogy
Greece
φιλοσοφία και οργάνωση του σχολείου σε διαπολιτισμικό πλαίσιο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες, Παιδαγωγική
Intercultural education
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Ελλάδα
teacher’s role
ρόλος του εκπαιδευτικού
school philosophy and organization in an intercultural setting


Ελληνική γλώσσα

2015-11-14T12:32:36Z
2014


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki, Greece

CC - Παρόμοια Διανομή
CC - Attribution-ShareAlike
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.