Τα επικοινωνιακά εργαλεία Μάρκετινγκ των έντυπων Μέσων. Η περίπτωση της Πήγασος Εκδοτικής Α.Ε. (εφημερίδα Έθνος) και της Αγγλικής εφημερίδας The Times.

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Τα επικοινωνιακά εργαλεία Μάρκετινγκ των έντυπων Μέσων. Η περίπτωση της Πήγασος Εκδοτικής Α.Ε. (εφημερίδα Έθνος) και της Αγγλικής εφημερίδας The Times.

Τσίπου, Ερασμία Βασιλείου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Εργαλεία Μάρκετινγκ
Έντυπα Μέσα
Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
Integrated Marketing Communication (IMC)
Marketing Tools
Printed Media


Greek

2016-10-24T11:16:58Z
2016


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)