Η επίδραση της προϊοντικής κατηγορίας στη διαφημιστική επικοινωνία και ο ρόλος της μάρκας: το παράδειγμα της έντυπης διαφήμισης στον ελληνικό τύπο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Η επίδραση της προϊοντικής κατηγορίας στη διαφημιστική επικοινωνία και ο ρόλος της μάρκας: το παράδειγμα της έντυπης διαφήμισης στον ελληνικό τύπο (EL)

Χασανάκος, Πέτρος (EL)

Ποταμιάνος, Δημήτρης (EL)
Λυμπεράκη, Αντιγόνη (EL)
Τσακαρέστου, Μπέττυ (EL)
Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού (EL)

Διδακτορικές Διατριβές (EL)

Διαφήμιση -- Προϊόντα εμπορικής επωνυμίας (EL)
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ (EL)
Διαχείριση προϊόντος -- Περιπτωσιολογικές μελέτες (EL)
Προϊόντα εμπορικής επωνυμίας -- Διαχείριση (EL)
Advertising -- Brand name products (EN)
Communication in marketing (EN)
Product management -- Case studies (EN)
Brand name products -- Management (EN)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2008-03
2009-02-10T11:59:03Z
2009-02-10

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.