Η επίδραση της προϊοντικής κατηγορίας στη διαφημιστική επικοινωνία και ο ρόλος της μάρκας: το παράδειγμα της έντυπης διαφήμισης στον ελληνικό τύπο

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pandemos - Digital Library
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2008 (EN)
Η επίδραση της προϊοντικής κατηγορίας στη διαφημιστική επικοινωνία και ο ρόλος της μάρκας: το παράδειγμα της έντυπης διαφήμισης στον ελληνικό τύπο (EL)

Χασανάκος, Πέτρος (EL)

Ποταμιάνος, Δημήτρης (EL)
Λυμπεράκη, Αντιγόνη (EL)
Τσακαρέστου, Μπέττυ (EL)
Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού (EL)

Διδακτορικές Διατριβές (EL)

Διαφήμιση -- Προϊόντα εμπορικής επωνυμίας (EL)
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ (EL)
Διαχείριση προϊόντος -- Περιπτωσιολογικές μελέτες (EL)
Προϊόντα εμπορικής επωνυμίας -- Διαχείριση (EL)
Advertising -- Brand name products (EN)
Communication in marketing (EN)
Product management -- Case studies (EN)
Brand name products -- Management (EN)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Greek

2008-03
2009-02-10T11:59:03Z
2009-02-10

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)