Assessing mathematics self-efficacy:Are skills-specific measures better than domain-specific measures?

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Assessing mathematics self-efficacy:Are skills-specific measures better than domain-specific measures? (EL)

Pajares, Frank (EN)

Barich, John (EN)

άρθρο (EL)

Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία -- Ψυχολογικές απόψεις (EL)
Αυτοαντίληψη (EL)
Mathematics -- Study and teaching -- Psychological aspects (EN)
Self image (EN)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2005 (EL)

Ψυχολογία (τόμος 12) (τεύχ. 3) 334-348 (2005) (EL)

Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.