Ο ρόλος και η σημασία της έρευνας αγοράς στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ: ανάλυση μέσω μελέτης περιπτώσεων (case study]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pandemos - Digital Library
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2010 (EN)
Ο ρόλος και η σημασία της έρευνας αγοράς στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ: ανάλυση μέσω μελέτης περιπτώσεων (case study] (EL)

Κούτμα, Αικατερίνη (EL)

Κατερέλο, Ιωάννη (EL)

Μεταπτυχιακές εργασίες (EL)

Έρευνα μάρκετινγκ - (EL)
Αποφάσεις, Λήψη των (EL)
Επιχειρησιακή έρευνα (EL)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Greek

2010 (EL)

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)