Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και δημοσιογραφική δεοντολογία σε κρίση: ο ρόλος της ψηφιακής πραγματικότητας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και δημοσιογραφική δεοντολογία σε κρίση: ο ρόλος της ψηφιακής πραγματικότητας

Μπίμπη, Μαρία

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Ψυχολογίας

Βιβλιογραφία: σ. 102-105
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ψυχολογίας, ΠΜΣ "Ψυχολογία και ΜΜΕ", 2009

Μέσα μαζικής ενημέρωσης -- Κοινωνικές απόψεις
Journalistic ethics
Mass media -- Social aspects
Δημοσιογραφική ηθική
Μέσα μαζικής ενημέρωσης -- Κοινή γνώμη
Mass media -- Public opinion


2009

iid:1263

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.