Ανάλυση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συσχετισμό με την συμπεριφορά καταναλωτή: μπορούν οι ενέργειες μιας εταιρείας να επηρεάσουν ουσιαστικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών;

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Ανάλυση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συσχετισμό με την συμπεριφορά καταναλωτή: μπορούν οι ενέργειες μιας εταιρείας να επηρεάσουν ουσιαστικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών;

Τριανταφυλλίδου, Δήμητρα

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Ψυχολογίας

Περιέχει βιβλιογραφίες (σ. 103-105) και παραρτήματα
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ψυχολογίας, ΠΜΣ "Ψυχολογία και ΜΜΕ", 2009

Συμπεριφορά καταναλωτών
Consumer behavior
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Social responsibility of business -- Greece
Social responsibility of business
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης -- Ελλάδα


2009

iid:1275

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.