Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης.
Στα πλαίσια της πραγματοποίησης μίας ερευνητικής μελέτης, επιλέχθηκε να διερευνηθεί η συμβολή των social media ως προς την αναγνώριση και την προώθηση των επιχειρήσεων. Πρόκειται για μία έρευνα που έχει ως σκοπό την καταγραφή και την παρουσίαση των βασικότερων χαρακτηριστικών των επιχειρήσεων και της σχέσης τους με τις νέες τεχνολογίες. Η εργασία αυτή αποσκοπεί στο να προβεί στην σύγκριση και στην έρευνα σχετικά με τον τρόπο χρήσης των social media από τις επιχειρήσεις.
Η εν λόγω μελέτη επιτυγχάνεται με τη συμβολή της πρωτογενούς και δευτερογενούς μεθοδολογίας. Ειδικότερα, ως πρωτογενής χαρακτηρίζεται η προσωπική έρευνα που διεξάγεται σε τρεις επιχειρήσεις (μελέτες περίπτωσης), ως προς την σχέση τους με τα social media, την χρήση, την αναγνώριση και την προώθηση τους μέσω αυτών. Η πρωτογενής αυτή έρευνα θεωρείται ποιοτική, καθώς διεξάγεται με τη συμβολή της συνέντευξης. Επιπλέον, η μεθοδολογία της μελέτης αυτής βασίζεται και στην παρουσίαση δευτερογενών στοιχείων, τα οποία προέρχονται από πηγές της διεθνούς επιστημονικής αρθρογραφίας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.