Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά – εξέταση και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2008 (EN)
Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά – εξέταση και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Γαϊτανίδης, Γρηγόριος

Στην εισαγωγή της πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται ο ορισμός του μάρκετινγκ καθώς επίσης ο ρόλος και οι ασχολίες που έχουν τα στελέχη μάρκετινγκ μιας εταιρίας. Στη συνέχεια, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι στρατηγικές που ακολουθούν μεγάλες εταιρίες(εταιρίες ηγέτες) ώστε να αυξήσουν τα κέρδη τους. Η είσοδος σε νέες αγορές, το πως ευνοούνται από την επέκταση της αγοράς και πώς καταφέρνουν να αυξήσουν και να διατηρήσουν το μερίδιο τους σε αυτή. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας, αναφέρεται στο ρόλο που παίζουν οι καταναλωτές καθώς και ποιοι παράγοντες τους επηρεάζουν στις αποφάσεις τους για την αγορά ενός προϊόντος, αλλά και της συμπεριφοράς τους μετά από αυτήν, στο σχεδιασμό των στρατηγικών μάρκετινγκ των εταιριών. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της ερευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)