Η διαφήμιση ως μέσο μυθικής διήγησης στην ελληνική τηλεόραση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Η διαφήμιση ως μέσο μυθικής διήγησης στην ελληνική τηλεόραση

Κρυονερίτης, Δημήτριος

Μέσω της έρευνας του βιβλιογραφικού υλικού σύγχρονου και παλαιότερου, καθώς επίσης και μέσω συνεντεύξεων που παραχωρήθηκαν από άτομα σημαντικά στο χώρο της διαφήμισης γίνεται αντιληπτή η ευρύτητα με την οποία χρησιμοποιούνται οι μύθοι στη διαφήμιση. Το φωτογραφικό και γραφιστικό υλικό της εργασίας, προέρχεται από διαφημίσεις που αναφέρονται σε παλαιότερες δεκαετίες, δίνοντας ένα δείγμα των πρώτων προτύπων που εμφανίστηκαν και καθιερώθηκαν στην Ελληνική τηλεόραση.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.