Marketing plan: ένα παράδειγμα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Marketing plan: ένα παράδειγμα

Τζούμα, Μαριάννα

Η έννοια της επωνυμίας έχει στρατηγική σημασία, σε μια σειρά από κλάδους και επιχειρήσεις και αποτελεί το θεμέλιο λίθο των εμπορικών αγορών σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το σκοπό αυτό θέλησα να επιλέξω για την εργασία μου ένα επιτυχημένο επώνυμο προϊόν το οποίο να προσαρμόζεται στις αρχές του στρατηγικού διοικητικού μάρκετινγκ. Το προϊόν, λοιπόν, αυτό είναι η επωνυμία Nescafe. Για την επιτυχή διεξαγωγή της παρούσης εργασίας ανάλυσα διεξοδικά τις παρακάτω παραμέτρους αναφορικά με την επωνυμία Nescafe : Αγορά καφέ. Ανταγωνισμός και μερίδιο αγοράς. Αξιολόγηση των διαφορετικών τύπων καφέ που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας, με τη βοήθεια των εργαλείων S.W.O.T. analysis και Boston Consulting Group Matrix. Στόχοι της επωνυμίας. Τμηματοποίηση της αγοράς και τοποθέτηση των προϊόντων με την επωνυμία Nescafe. Διαφοροποίηση της επωνυμίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μίγμα μάρκετινγκ: Ανάπτυξη προϊόντων και διαδικασίας νέων προϊόντων Θέση Προώθηση Τιμή

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.