Διαφήμιση: ηθική και νομική διάσταση του ρόλου της

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Διαφήμιση: ηθική και νομική διάσταση του ρόλου της

Ασημάκη, Ζωή

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μελέτη σχετικά με την νομική και ηθική διάσταση του ρόλου της διαφήμισης. Η διαφήμιση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις μέρες μας καθώς αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας. Το κύριο πλεονέκτημα της έναντι των άλλων μέσων είναι η ηχητική και τηλεοπτική πολυπλοκότητά παρουσίασής της, που την κάνουν πιο ελκυστική και ενδιαφέρουσα. Η διαφήμιση σήμερα χρησιμοποιείται ευρέως για την παρουσίαση νέων ή μη προϊόντων, κρύβοντας όμως πολλές ‘’παγίδες’’ και μη ηθικά μηνύματα τα οποία είναι δύσκολο πολλές φορές να γίνουν αντιληπτά από το καταναλωτικό κοινό.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)