Πλάνο μάρκετινγκ του ομίλου "ΙΜΑΚΟ MEDIA S.A."

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Πλάνο μάρκετινγκ του ομίλου "ΙΜΑΚΟ MEDIA S.A."

Δαρδαμάνη, Σταματία

Το πλάνο Marketing πρέπει να κάνει σαφείς τους στόχους της επιχείρησης, της θέσης που επιθυμεί,ανάμεσα στις άλλες του χώρου και της ομάδας στόχου της.Επίσης πρέπει να περιγράφει την συμπεριφορά του καταναλωτή,το προïον, την τιμή,την διανομή και την προώθηση. Η Imako Media S.A είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο πρωτοπόρους Ομίλους εταιριών στην Ελληνική αγορά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και επικοινωνίας. Η εταιρία ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 1995 από τον Πέτρο Κωστόπουλο και έκτοτε έχει καθιερωθεί σε ηγετική θέση μετρώντας 13 χρόνια επιτυχημένης και συνεχώς αναπτυσσόμενης πορείας στον χώρο των media. Οι δραστηριότητες της Imako περιλαμβάνουν εκδόσεις περιοδικών, ειδικών εκδόσεων, εταιρικών εκδόσεων, την έκδοση βιβλίων καθώς και το ραδιόφωνο, τη διοργάνωση εκδηλώσεων και τις εκτυπώσεις. Από τον Μάρτιο του 2000 η Imako Media S.A είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.