Στρατηγικές μάρκετινγκ και ανάπτυξη νέων προϊόντων και εισόδου σε νέες αγορές : η περίιπτωση του ΟΤΕ (case study)

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Στρατηγικές μάρκετινγκ και ανάπτυξη νέων προϊόντων και εισόδου σε νέες αγορές : η περίιπτωση του ΟΤΕ (case study)

Ελισιάδου, Ελισάβετ
Τσουρδαλάκη, Όλγα

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η ανάλυση του case study της ανάπτυξης στρατηγικών marketing που πραγματοποίησε ο Ο.Τ.Ε. Πρόκειται για μια προσπάθεια σκιαγράφησης της αναπτυξιακής πορείας του οργανισμού που σημείωσε τόσο στον Ελλαδικό χώρο όσο και στον διεθνή την τελευταία δεκαετία, γεγονός που οφείλεται κυρίως στον δυναμικό σχεδιασμό και στην ταχεία ανάπτυξη στρατηγικών marketing. Η αναπτυξιακή πορεία του Ο.Τ.Ε σημειώθηκε διαμέσων έντονου περιβάλλοντος ανταγωνισμού, μιας και την συγκεκριμένη περίοδο τόσο η διεθνή αγορά των τηλεπικοινωνιών όσο και η παρουσία εναλλακτικών φορέων παροχής τηλεπικοινωνιακών αγαθών και υπηρεσιών στον ελλαδικό χώρο παρουσίασε εκρηκτική εξέλιξη. Κατά αυτό τον τρόπο οι σταθερές και τα μέτρα της ως τότε τηλεπικοινωνιακής πραγματικότητας ανατρέπονται. Η σταθερή και «παραδοσιακή» αγορά μετατράπηκε σε μια νέα, «άγονη» και πλέον «σταθερά» ευμετάβλητη αγορά. Βασικά χαρακτηριστικά της εκ νέου διαμορφωμένης αγοράς είναι οι πολλές εναλλακτικές εταιρίες που αναζητούν μερίδια αγοράς, προκαλώντας ραγδαίες εξελίξεις, τόσο στην οικονομική πορεία όσο και στην ανάπτυξη των τεχνολογιών, με βασικό γνώμονα την εγκαθίδρυση τους στην μέχρι τότε περιορισμένη αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)