Αξιοποίηση στοιχείων συμπεριφοράς καταναλωτή και επιλογή διαφημιστικής εκστρατείας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Αξιοποίηση στοιχείων συμπεριφοράς καταναλωτή και επιλογή διαφημιστικής εκστρατείας

Παρταφύλα, Αικατερίνη

Στην εργασία που ακολουθεί θα μιλήσουμε για τον καταναλωτή και την συμπεριφορά του. Θα δώσουμε διάφορες πληροφορίες οι οποίες είναι χρήσιμες για να κατανοήσουμε την σημαντικότητα του, αλλά και τον ρόλο του στον χώρο της οικονομίας και των επιχειρήσεων. Θα δούμε όλες εκείνες τις διαδικασίες οι οποίες προηγούνται των καταναλωτικών αποφάσεων αλλά και από που πηγάζουν, καθώς και χρήσιμες έρευνες που έγιναν στους καταναλωτές σχετικά με κρίσιμα ερωτήματα της συμπεριφοράς τους αλλά και των προτιμήσεων τους, και την γνώμη τους.Στο τελευταίο σκέλος της εργασίας, θα μιλήσουμε για την διαφήμιση των επιχειρήσεων και για την διαφημιστική τους εκστρατεία. Θα αναφερθούμε σε χρήσιμες πληροφορίες και ερωτήματα γύρω από την διαφήμιση και την διαφημιστική εκστρατεία, καθώς επίσης θα εξετάσουμε και μία μελέτη περίπτωσης διαφημιστικής εκστρατείας της Τράπεζας Κύπρου.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)