Το επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan) της Δημοτικής Επιχείρησης Τουριστικής-Πολιτιστικής Ανάπτυξης & Κατασκευών του Δήμου Τορώνης (Δ.Ε.ΤΟ)

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Το επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan) της Δημοτικής Επιχείρησης Τουριστικής-Πολιτιστικής Ανάπτυξης & Κατασκευών του Δήμου Τορώνης (Δ.Ε.ΤΟ)

Καλημέρη, Αικατερίνη

Η Δημοτική Επιχείρηση Τουριστικής Πολιτιστικής Ανάπτυξης και Κατασκευών του Δήμου Τορώνης, εν συντομία ΔΕΤΟ, ιδρύθηκε το 1999 ,είναι αμιγείς επιχείρηση η οποία διοικείται από εννιαμελές Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο για πολλές από τις αποφάσεις που παίρνει δίνει λόγω στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τορώνης . Κύρια δραστηριότητα της είναι η εκμετάλλευση των Δημοτικών κάμπινγκ με τις επωνυμίες «Πλατανίτσι», «Μύλοι» και «Αχλάδα». Δευτερεύουσες δραστηριότητες θεωρούνται η εκμετάλλευση του Δημοτικού Σφαγείου, και η λειτουργία του κοινωνικού προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι». Επίσης η εν λόγω επιχείρηση είναι υπεύθυνη για την προβολή του Δήμου και την οργάνωση Πολιτιστικών εκδηλώσεων, καθώς και για την εκπόνηση μελετών και κατασκευή δημοτικών έργων. Η λειτουργία της βοηθά σημαντικά στην καταπολέμηση της ανεργίας στην περιοχή από την στιγμή που απασχολεί 27 μόνιμους υπαλλήλους και περίπου 90 συμβασιούχους κατά την θερινή περίοδο. Το εξωτερικό περιβάλλον της Δημοτικής Επιχείρησης αποτελούν οι πελάτες, οι ανταγωνιστές, οι προμηθευτές και τα δίκτυα διανομής. Η ενδυνάμωση της ΔΕΤΟ και η αύξηση της κερδοφορίας αυτής εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ερμηνεία του Εξωτερικού της Περιβάλλοντος . Η σχέση των παραγόντων του εξωτερικού περιβάλλοντος με την χρήση και την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ,όπου και σκέφτεται να επενδύσει η επιχείρηση για την επέκταση της και αύξηση της κερδοφορίας της είναι ,από τους ανταγωνιστές επιφανειακή αλλά, με γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης, σταδιακός αυξανόμενη για από τους προμηθευτές ενώ από τα δίκτυα διανομής παρατηρείται μέτρια τάση ανάπτυξης του. Οι σταδιακώς αυξανόμενες λειτουργίες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τις εφαρμογές του ,είναι σημάδι αναγνώρισης των ευκαιριών που παρουσιάζονται. Η Δημοτική Επιχείρηση θέτει ως στρατηγικό της στόχο για τα επόμενα τρία χρόνια την αύξηση της, κερδοφορίας της κατά 20%, των πωλήσεων (σε όγκο και τζίρο) κατά 22% και του μεριδίου αγοράς της κατά 15%.

Thesis
NonPeerReviewed

Τοπική αυτοδιοίκηση
Επιχειρηματικά σχέδια

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)