Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη λειτουργία της τουριστικής επιχείρησης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη λειτουργία της τουριστικής επιχείρησης

Μπουρνάκας, Νίκος

Περιγράφονται οι δημόσιες σχέσεις ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας και ο ρόλος τους μέσα σε μία επιχείρηση. Σκοπός των δημοσίων σχέσεων είναι η ομαλή λειτουργία κάθε επιχείρησης, η εξασφάλιση της αποδοτικότητάς της και η δημιουργία καλής εικόνας της επιχείρησης στο ευρή κοινό. Τέλος, παίρνοντας ως παράδειγμα μία τουριστική μονάδα εξετάζεται πρακτικά ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων μέσα στην επιχείρηση, καθώς και οι αρμοδιότητες του τμήματος δημοσίων σχέσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Ξενοδοχεία
Δημόσιες σχέσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)