Έρευνα μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου : έννοια, ρόλος, δυνατότητες, τάσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Έρευνα μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου : έννοια, ρόλος, δυνατότητες, τάσεις

Κυρίτσογλου, Κωνσταντίνος

Η έρευνα Μάρκετινγκ είναι ένα σημαντικό κομμάτι της διαμόρφωσης στρατηγικής των επιχειρήσεων και διακρίνεται σε πέντε κατηγορίες: Την έρευνα αγοράς, την έρευνα προϊόντος, την έρευνα πολιτικής τιμών - κερδών, την έρευνα δικτύων διανομής και την έρευνα επί του μείγματος προβολής. Το Ίντερνετ έχει συμβάλλει σημαντικά στην διαμόρφωση των στρατηγικών Μάρκετινγκ που προκύπτουν από την έρευνα μάρκετινγκ. Αυτός που διεξάγει έρευνα μάρκετινγκ εστιάζει σε τρία πράγματα: στο σχέδιο της έρευνας ( survey design ), στην μέθοδο δειγματοληψίας ( sampling ) και στην έρευνα πεδίου ( field work ). Με τον συνδυασμό αυτών των τριών στοιχείων, προκύπτουν διαφορετικοί τύποι έρευνας Μάρκετινγκ. Τα σημαντικότερα στοιχεία της έρευνας Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, είναι δειγματοληψία και η υποβολή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Παρ’ όλα αυτά, διάφορα προβλήματα μπορούν να προκύψουν κατά την διάρκεια των διαδικασιών αυτών όπως προβλήματα με το δείγμα ή με την διαδικασία της δειγματοληψίας. Στους τρόπους έρευνας αγοράς για ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνονται τα ερωτηματολόγια και τα πειράματα και στα στοιχεία που μπορούν να συλλεχθούν, συμπεριλαμβάνονται τα στοιχεία από τις πωλήσεις, τον ανταγωνισμό και την προβολή της εταιρείας. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μπλογκς και τις ιστοσελίδες καθώς και τους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης για να αφουγκραστούν τις απόψεις του καταναλωτικού κοινού, μέσα στο πλαίσιο του περιβάλλοντος του Web 2.0. Οι δυνατότητες αυτές, έρευνας μάρκετινγκ, που ανοίγονται, μπορούν να βελτιώσουν μελλοντικά και να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, τα 4P του μίγματος Μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.