Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου: στρατηγικές και εφαρμογές = Internet marketing’s: strategies and applications»

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου: στρατηγικές και εφαρμογές = Internet marketing’s: strategies and applications»

Χονδρού, Χριστίνα

Το Διαδίκτυο κάνει, όσο κανένα άλλο μέσο, εφικτό και αποτελεσματικό το άμεσο Μάρκετινγκ Πρέπει να επισημάνουμε ότι, η εκρηκτική ανάπτυξη του ιντερνετ δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για μοναδικές ευκαιρίες με σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό το γεγονός προσελκύει όλο και περισσότερο κόσμο. Οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές υιοθετούν τον ψηφιακό τρόπο αγορών. Οι λόγοι πολλοί: οι σημαντικά χαμηλότερες τιμές, η μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ο λιγοστός χρόνος που διαθέτει ο σύγχρονος εργαζόμενος και η δυνατότητα αγορών εύκολα από οπουδήποτε κι αν βρίσκεται. Αυτό συμβαίνει γιατί οι σημερινοί καταναλωτές θέλουν ποιότητα, άνεση, ταχύτητα, εξυπηρέτηση και καλές τιμές. Ψάχνουν κυρίως για ένα τρόπο αγορών βασικών καθημερινών ειδών χωρίς άγχος, τα οποία να στέλνονται στο σπίτι ή στο γραφείο τους. Στα κεφάλαια αυτά για το μάρκετινγκ στο Internet, επισημαίνονται οι μέθοδοι με τις οποίες η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να δημιουργήσουν και να διαθέσουν στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από όλα τα στάδια της διαδικασίας στρατηγικού σχεδιασμού.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)