Τρόποι ελέγχου στροφών, ροπής και ισχύος ασύγχρονων μονοφασικών και τριφασικών επαγωγικών κινητήρων κλωβού, δακτυλιοφόρου και συνδεσμολογίες DAHLANDER

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Τρόποι ελέγχου στροφών, ροπής και ισχύος ασύγχρονων μονοφασικών και τριφασικών επαγωγικών κινητήρων κλωβού, δακτυλιοφόρου και συνδεσμολογίες DAHLANDER

Κοντός, Κωνσταντίνος

Ένας ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να οριστεί ως μια ηλεκτρομηχανική διάταξη μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε κινητική ενέργεια, με την μορφή περιστροφικής κίνησης. Η αρχή λειτουργίας ενός ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος, βασίζεται στην δημιουργία ενός μαγνητικού πεδίου στο στάτη, το ακίνητο δηλαδή μέρος της ηλεκτρικής μηχανής, το οποίο είναι υπεύθυνο για τον εξαναγκασμό σε περιστροφή του δρομέα, που αποτελεί το περιστρεφόμενο μέρος του κινητήρα. Ασύγχρονος κινητήρας Η εξάπλωση και χρήση των ασύγχρονων κινητήρων εναλλασσόμενου ρεύματος είναι καθολική σε όλες σχεδόν τις εφαρμογές ανεξάρτητα των ιδιαίτερων απαιτήσεων τους. Η απλή σχετικά κατασκευή των ασύγχρονων μηχανών και ιδιαίτερα των κινητήρων βραχυκυκλωμένου δρομέα, καθώς επίσης και η συμπεριφορά τους κατά την λειτουργία σε εφαρμογές και περιβάλλοντα με ιδιαίτερες απαιτήσεις, αποτελούν τους βασικούς λόγους για τους οποίους ο ασύγχρονος κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος κέρδισε έδαφος έναντι των υπολοίπων.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.