Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια

Σοβισλής, Γεώργιος

Σκοπός της μελέτης είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα στο νομό Φλώρινας καθώς βέβαια και η επέκταση αυτών στα βαλκάνια. Το μεθοδολογικό πλαίσιο της εργασίας βασίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από συγκεκριμένη βιβλιογραφία και αρθρογραφία αναφορικά με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ, την επέκταση των επιχειρήσεων στα βαλκάνια. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε σε 60 εργαζομένους και διευθυντικά στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Φλώρινα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Βαλκανική Χερσόνησος

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.