Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια

Σοβισλής, Γεώργιος

Σκοπός της μελέτης είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα στο νομό Φλώρινας καθώς βέβαια και η επέκταση αυτών στα βαλκάνια. Το μεθοδολογικό πλαίσιο της εργασίας βασίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από συγκεκριμένη βιβλιογραφία και αρθρογραφία αναφορικά με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ, την επέκταση των επιχειρήσεων στα βαλκάνια. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε σε 60 εργαζομένους και διευθυντικά στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Φλώρινα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Βαλκανική Χερσόνησος

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)